Monitory zewnętrzne DOOH z serii OHF

Czy wiesz, dlaczego monitory zewnętrzne DOOH z serii OHF są tak dobrym wyborem? Czemu warto wybrać właśnie taką formę reklamy i przekazywania informacji?

Zewnętrzne monitory informacyjne i reklamowe

Urządzenia tego typu z pewnością należy zaliczyć do sprzętu wysoce specjalistycznego – nikt przecież nie potrzebuje monitora do użytku zewnętrznego na osobiste potrzeby. Nie można jednak zaprzeczyć, że takie urządzenia są niebywale potrzebne i w użytku profesjonalnym są częstym obiektem poszukiwań. W produkcji takiego sprzętu specjalizuje się przede wszystkim kilka dużych marek, w tym  Samsung. Firma ta została założona w Korei Południowej już w 1938 roku, a przez wszystkie lata swojej działalności solidnie zapracowała na miano jednego z rynkowych liderów w branży elektronicznej.

Ekran zewnętrzny DOOH

Ekran zewnętrzny DOOH to nic innego, jak po prostu cyfrowa reklama zewnętrzna. Takie urządzenie może znajdować się w niemal dowolnym miejscu – w przestrzeni publicznej, na placu lub skwerze. Ekran zewnętrzny DOOH (z ang. Digital Out Of Home) to w zasadzie nowoczesna i w pełni cyfrowa reklam zewnętrznych znanych od lat, takich jak bilbordy, plakaty czy obiekty małej architektury, np. ławki czy wiaty autobusowe.

Zewnętrzne ekrany DOOH mają jednak całą masę przewag nad reklamami zewnętrznymi „starej daty”. Po pierwsze są one znacznie trwalsze i doskonale opierają się zmiennym warunkom pogodowym. Monitory zewnętrzne DOOH z serii OHF są przystosowane do pracy zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, świetnie radzą sobie także w czasie deszczu czy podczas opadów śniegu. Wszystko to sprawia, że taki nowoczesny baner reklamowy jest po prostu trwały, a po jego jednorazowej instalacji, może być użytkowany przez długi czas.

Ponadto monitory zewnętrzne DOOH z serii OHF są dynamiczne. Co to właściwie znaczy? Otóż wykorzystanie nowoczesnych technologii sprawia, że wyświetlany obraz jest bardzo dobrej jakości, a barwy przyciągają wzrok przechodniów. Na ekranie może być wyświetlany komunikat lub obraz odpowiedni dla odbiorców w danym momencie. Taka zmienność na przestrzeni czasu jest tym, czego potrzebują nowocześni i elastyczni reklamodawcy.

Planując kampanię DOOH bardzo ważne jest to, aby bardzo umiejętnie wykorzystać możliwości, które oferuje ta technologia. W tym względzie istotne są takie czynniki jak kreatywność, oryginalny przekaz oraz oczywiście miejsce i sposób wyświetlania reklamy. Produkty Samsung oferują bogate możliwości w tym względzie, co warto mieć na uwadze wybierając najlepszy monitor zewnętrzny. Spot powinien być przygotowany w taki sposób, aby zwrócić uwagę konsumenta, przyciągnąć je spojrzenie i zatrzymać na czas odpowiednio długi, do osiągnięcia celu zamierzonego przez reklamodawcę. Monitory zewnętrze DOOH z serii OHF to możliwości na miarę XXI wieku, które już teraz są na wyciągnięcie ręki!

Materiał zewnętrzny

Redakcja e-slask.pl