Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Kapitał ludzki


Temat V: Copywriting. Jak pisać teksty, które się sprzedają?

Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi. W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Temat: ”Copywriting. Jak pisać teksty, które się sprzedają?"

Dobra treść nie wystarczy. Musi jeszcze spełniać kilka warunków. Między innymi – odpowiednią konstrukcję, który zapewni jej wysoką pozycję w wyszukiwarce. Dlatego koniecznie przyjdź na szkolenie jak pisać teksty SEO, by wywindować Twoją witrynę w górę.

Termin: 8.12.2017r.(piątek)

Czas: 10:00 – 16:00

Rejestracja

WAŻNE! PROSZĘ ZE SOBĄ ZABRAĆ LAPTOPA.

Miejsce: Moniuszki 7 Centrum Biurowo - Szkoleniowe, Katowice, ul. Moniuszki 7, I piętro -  Sala Pisakowa

Program

MODUŁ 1:  10:00 – 11:30

Copywriting a design

  • jak czytają internauci – specyfika odbioru treści w różnych kanałach i ich wpływ na sposób pisania
  • projektowanie doświadczenia czytelnika – jak powinien wyglądać dobrze napisany tekst
  • sposoby wyróżniania elementów tekstu i przyciągania uwagi do poszczególnych fragmentów
  • badania clicktrackingowe – czego uczą o pisaniu

PRZERWA KAWOWA, godz. 11:30 – 11:45

MODUŁ 2: 11:45 – 13:15

Styl

  • cechy dobrego stylu, których oczekują internauci od tekstu
  • struktura informacji i wygląd akapitów
  • klucze fascynacji – strategie otwarcia
  • paralele, zasada kontrastu, obrazowanie i inne triki zwiększające skuteczność tekstów

PRZERWA LUNCH, godz. 13:15 – 14:30

MODUŁ 3 : 14:30 – 14:45

Tworzenie tytułów

  • formuły copywriterskie – sprawdzone recepty na skuteczne tytuły
  • anatomia dobrego tytułu – 4 elementy istotne w procesie tworzenia tytułu
  • śródtytuły i ich rola w tekście

PRZERWA KAWOWA, godz. 14:45 – 15:00

MODUŁ 4: 15:00 – 16:00

Język korzyści i elementy perswazji

  • laddering jako sposób na pisanie językiem korzyści
  • Modele przyciągania uwagi czytelnika
  • Skuteczne Call to Action
  • Prezentowanie argumentów sprzedażowych