Ta strona używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na stosowanie plików cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego jest odpowiedzią na wyzwania współczesności stojące przed rozwojem nowoczesnego społeczeństwa w województwie śląskim.

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego (ŚCSI) jest wojewódzką samorządową jednostką organizacyjną działającą w formie jednostki budżetowej powołaną Uchwałą Nr II/36/5/2005 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 13 czerwca 2005 roku.

Podstawą działalności Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego jest jego Statut, stanowiący załącznik do uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego Nr IV/6/5/2011 z dnia 14 marca 2011 roku.

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego działa na podstawie:
art. 8 ust. 1 oraz art. 18 pkt 19 lit. f ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (t. j. Dz. U. Nr 142 z 2001 roku, poz. 1590 z późn. zm.)  oraz art. 18 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (t. j. Dz. U. Nr 15 z 2003 roku, poz. 148 z późn. zm.)

Zakres działania oraz strukturę organizacyjną określa Regulamin Organizacyjny Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego.

Centrum działa zgodnie z wdrożonym zintegrowanym systemem zarządzania, który obejmuje 3 standardy: PN-EN ISO 9001, PN-ISO/IEC 27001, PN-ISO/IEC 20000-1